Friday, July 3, 2009

Blogger award friendship - vespa

jom ikuti kisah disebalik award dr kyong ni..


1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
award ni dri kakyong yg daku kenal di alam maya ini..TNX kakyong..Roll

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di-tag)

1. Warna kegemaranku ialah Hijau...

2. Aku suka memasak..(coz ada gak hajat hati nak buka restoran selain menjadi fav home chef)..tu pasal fav tv channel aku astro afc n Travel n living..

3. Aku suke sgt berjalan2 aka melancong aka bercamping..semua yg relaxing la..

4. Aku tengah merajinkan diri menulis sebuah cerita (aka novel aka skrip filem..haha) sebab (dulu la) aku suka baca novel..(activity standard student..haha..)..insy bila dh berjawa akan ku linkkan di blog ku..

5. klu dulu aku suke sgt makan kat luar (aka hobi aku ialah jalan2 cri makan)..tp aktiviti itu sudah terbatas atau mungkin bakalan terkubur disebabkan program dietku dan kehadiran baby aqil yg masih baby..:d

6. aku mula berblog ni sejak aku pindah duk Perak (Aug 2008)

7. aku masih lagi dalam kepeningan mencari kerja..(optional nak kerja ngn org/sendri atau jd succesful housewife)..actually aku masih rindukan engineering line aku n oso suke busy dengan kerja..coz im such a hardworking aka work-a-holic..(sendri masuk bakul..angkat..)

8. Aku juga didorong untuk menjadi pengajar di mana ia juga pernah menjadi optional buat ku seperti di n3 ini..dan juga safe to work in gov sector selain suke nak tgk anak2 bangsa maju dan maju dan maju...

9. setiap peksa PTD aku pegi since after study.tapi tak dapat2..haha satu kelemahan aku (sebelum ni) jarang amik tahu perkembangan negara n tak study xm paper sebelum g test..:d..so salah diri sendri..hopefully xm bulan 8 ni berjaya..so kena start study nih..

10. last but not least..aku ingin mengembalikan zaman kegemilanganku..iaitu aku ingin menjadi seorg yg berjaya dalam apa jua bidang yg aku ceburi walaupun dah berkahwin n ada anak..that doesn't stop me..

4. Anda perlu memilih 6-7 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.The Blogger Award Friendship goes to :

ku tujukan buat rakan di alam maya ini:

1. Kak yatie@amyatie
2. Hayatie
3. Mama Aqilah
4. Mama Umairah
5. Mama Fazahra
6. Puteri Masitah

~pada kawan2 semua yg dh amik award n dah buat tag ni leh la link kan and leave comment kat bawah ni ek..love to hear urs~

2 comments:

Unknown said...

oo..mekacehh!insyallah..akan ku buat..masuk buku 555 dulu eh..hihi..

MatAhaRiKu said...

haha..no prob..sifu XX mesti busy nyer..

My follower~thanx yal~