Wednesday, July 15, 2009

gud news..gud news..lets check it out..

haha actually it is a good news for me..
ape yg best sangat nih...


im going back hometown this weekend...
Way Too Happy ape yang happy sangat..
it is for a week okay............
itu yg happy sangat..

act en hubby ade kursus kat alor setar 3ari so alang2 amik arr cuti terus that week..
alahai bercuti panjang la aqil kali ni..
en hubby pun cakap nak berehat kejab..
coz dia kata penat...penat keje ke??yek arr tu..kot..
camne tak penat..dah balik keje aku suh take over jaga aqil..
weekend aku paksa dia kemas luar umah..Brows

tak sabar sangat nak tunggu Jumaat..
aku dah inform family dah..
sume dah tak sabar nak jumpa aqil ..
maklum la..aqil adalah anak sedara/cucu kedua lelaki dalam family kami..

nape aku happy sangat bab balik kg ni..
mesti la happy coz sedara sume kat sana..
n balik umah mak mesti arr best..
(ade ke yang tak suka balik kg?..erm mungkin en hubby kot coz kg dia kat kerinchi..haha)..
n tak bape sonok duk cni..coz kg orang..n takde sedara pun..
n ni juga kesempatan aku nak g dating ngn en hubby..
rse cam rindu sgt ...
coz lately asyik sibuk dengan yg lain2..
n aqil lak cam jeles jek..asal nak bermesra sikit ngn en hubby dia mula la uwek2..
alahai anak owh anak..

dan untuk pengetahuan kengkawan yg belum tahu kg ku di negeri jelapang padi..
dah memang sah la umah aku dikelilingi sawah padi..
erm tak pasti lak sekarang ni padi musim ape kat sana...
yang aku tahu hujan sampai banjir..
umah mak pun dah masuk air 2 ari lepas..

yang penting balik ni mesti sume orang suprise..
1. sebab aqil dah comel sangat n dah pandai buat perangai (semua budak pun pandai bab ni act Teethy)
2. sebab my new appearence might suprise them..esp kepada mereka2 yg mengejek aku dulu macam ikan buntal..(memang arr dulu aku pregnant ma...)..tak sabar beb nk action ngn derang..

so kpd kengkwn..i'll be away for a week(next week)..haha..kpd yg jeles tu sabar k..


5 comments:

joegrimjow said...

smggu la tak berupdate ek

MatAhaRiKu said...

erm..camtu la agaknya..but possibily post by phone..insyallah

Unknown said...

selamat balik kg.. nanti tepek lah foto byk2 yer..

MatAhaRiKu said...

insyallah..tak sabar nih duk tunggu esok..

Wanie said...

Kampung kedah tuh kat mana...?

My follower~thanx yal~