Monday, June 15, 2009

Projek membuang lemak and back to shape! Part II


ha ape yg ceria sangat ni..
hehe sempena aqil dah genap 3 bulan beerti aku pun bulan ke 3 dalam Projek membuang lemak and back to shape! ku..
semalam hubby cuba teka dengan satu figure ni n normallay dia takkan silap..
coz hubby ni mata dia cam ada calculator tgk jek boleh teka..
so aku dengan bangga nak cakap hubby silap teka telah membuat satu bet..
coz hubby dah tanya klu dia betul nak bg ape..
sebnrnya ada yg dia target tu..aku tahu dah n terus berkata..
kalau dia betul aku akan jaga aqil siang n malam for 1week (coz selalunya bila malam hubby akan take turn sampai aqil tido)..
hubby dengan sikit kecewa kata "alah..itu jek?"
hahaha..dan disebabkan dah terdeclare macam tu maka bermula lah janji itu hari ini..
coz SMILE!!!!!!!!!..aku lost 4kg lagi haha..
memang tere la hubby..dia teka berat aku dah 5*kg dan terbukti hari ini..
tabek arr kat hubby..haha figure ni dah semakin hampir dengan ms farhana..
haha ms farhana u watch out arr...

RESULTS:
APRIL- LOST 15KG
MEI-LOST 3KG(tak puashati sbnrnya nak 5kg)
JUN- LOST 4KG (ALHAMDULLILLAH)
JULAI- COMING POST
AUG- COMING POST

Tahniah! Tahniah! Tahniah! tuk diri sendiri

6 comments:

Anonymous said...

skang pn mcm ok ape...cute.hehehe

MatAhaRiKu said...

heheh..cute tu memng:d..tp nak juga dapatkan berat bdn sebelum pegne..itu satu motivasi diri..lagi 6kg to let go jek..klu berjaya meaning bjaya mendisiplinkan diri ye tak May

Puteri Satu said...

salam kenal dari akak n family.... akak pun tingin nak kurangkan berat badan... can share....

MatAhaRiKu said...

salam buat puteri satu..boleh..yg penting tekad..hehe

girl with a smile said...

i watch out ler....
kene tekad ni :)
make sure bln 8 kang
i kurus dr u
hehehe...

MatAhaRiKu said...

haha..pls bear with extra wacth out...kui..kui..nih cabaran nih..buat girl with a smile

My follower~thanx yal~