Wednesday, June 10, 2009

Jaya supermarket collapsed..(Section 14, PJ)

wah terkejut aku bila dgr news psl ni..
mula2 tak perasan..igtkan bgnn yg msih under construction kat tp highway dpn menara axis tu..
rupa2nya Jaya 14..
kenapa aku interested dgn news ni..
sebbnya dulu aku hari2 makan kat Digital mall sebelah Jaya supermarket ni..
n aku sempat arr g window shopping kat lam Jaya supermarket ni..
sampai la ditutup n bangun bangunan baru depan jalan tu iaitu Jaya 33 supermarket..
klu dlu aku n x-colleague siap leh bincng2 lagi camne la pihak berkenaan nak runtuhkan bgnn tu sedgkb sekeliling dia memang terlalu sesak dgn manusia n belakg n tepi bgnn ni kwasan perumahan yg sgt rapat..
tup2 dgr news pasal ni..
siap korbankan 7nyawa lak tu..
harap2 pihak berkenaan mengambil lebih langkah berjaga2 supy takda lg nyawa yg terkorban..
ni ade ckit picture aku amik dri http://www.photomalaysia.com [see more picture]

Jaya Supermarket~before tragedy

Jaya Supermarket~after tragedy

No comments:

My follower~thanx yal~