Tuesday, June 23, 2009

menyepi..

bukan takde story tapi berehat jab..
cewah..tak habis2 dengan berehat..
sejak 2-3 ari ni aqil kuat betul meragam..
asyik nak kena ada depan mata dia jek..
asal bangun ja dia nangis..hilang kejab jek nangis..
hai sampai naik pening kepala..
nak masak tgh terpaksa la tgl biar jek dia nangis..
nak buat keje kena tunggu hubby balik dulu n mta tlg dia main ngn aqil brulah aku bleh bgn buat keje...
puas aku fikir nak buat macamana..
adus...pening kepala ni..
nak kata sakit tapi bila aku duduk jek ngn dia ok jek..
siap berlawan2 sembang ha dengan aku..
malam pula dah 3malam dia asyik terjaga 2jam sekali minta minum..
Feeling Bluehaaaaaa..........loteh mak..
awal pagi lagi dia dh bgn..pastu tak nak tido..
kalau tido pun nak aku temankan n peluk dia..
paling lama 30minit jek stp kli tido..
herm..letih..letih..

habis aku belek2 badan dia kot2 sakit ke..
dah tu terjumpa la biji2 ni kat kaki dia..


3 di kaki kanan n 1 di kaki kiri..
erm..nape aku tak thu..
nak kata nyamuk tak mungkin..
tk npk pun nyamuk terbang2..
nak kata panas..ha dah habis tak berbaju tgl lampin jek..
erm biji ni pulak siap benjol lagi..
aku dah sapu krim..tgk ape result dlm sehari ni..
n begitu juga aku amik keputusan (sebenarnya memang ini la jawapannya) utk berehat sekejab dri ber'internet' nih..


6 comments:

Syiekatsuya said...

Anak akak pernah kena. Bukan nyamuk atau rashes tapi ahh lupa nama penyakit tuu. Pergi ke clinik kulit..dia orang tahu . dia akan bagi ubat sapu. Ingat tau...jangan garu. Lagi garu lagi besar dam mungkin tinggal parut.
http://syiekatsuya.co.uk/weblog

MatAhaRiKu said...

ye ke kak..tnx..sy dh sapu krim tu..tgk dlu 1-2 hr ni..

Wanie said...

Alaa...sian Aqil...Moga cepat sembuh k..
Bebudak cam tuh la kan nak cakap tak pandai lagi...nangis ja la..

MatAhaRiKu said...

huhuhu..tu arr..klu dh pandai ckp kang senang..main order jek.."ummi..aqil sakit la.."haha..

Puteri Satu said...

semut kot... aqilah ada gak penah timbul bintat cam tu... tapi sapu ubat..insyaallah leh hilang...

MatAhaRiKu said...

ermm..hrp2 camtu la..tu yg sy pelik..klu kta kena gigit (semut ke nyamuk ke) dia tak pulak menangis kuat..yg dia mengangis bila sy bgn n tglkan dia..haru..haru..sy dh sapu ubat..tgu result camne..tnx mama aqilah

My follower~thanx yal~