Sunday, June 14, 2009

lawak sunday..

tatkala aku dengan aqil bergurau senda..
"Jeng..jeng..jeng.."
"Jeng..jeng..jeng.."
"Jeng..jeng..jeng.."
aku buatkan aqil dengan gaya bermain guitar ala2 rock star..
huahaha..huahaha..huahaha..
aku tak dapat menahan kelakar tgk kecomelan babyku sayang..
bila aqil tgk aku gelak terbahak..aqil pun layan gelak sama..
hubby yg tgh duk meng-download movie tiba2 berkata..
"ummi nak main satu game ni tak..nama game ni game J.."
aku cakap "boleh jek"..

hubby: k..game ni senang je..game sambung2 ayat..tp semua ayat mesti mula hufuf J..ok abang mla dulu..'Joyah Jongang Jumpa Jerry'..ha sambung arr..

aku: alamak..susahnya kenapa J jek..camna nak buat ayat..Jerry..Jembalang..Jenglot..ape ek..

hubby: eh mana boleh hentam2 kena buat ayat..cepat arr senang jek..fikir arr..

aku: ahh tak reti la..J betul la game ni..(dengan ada sedikit syak..ni mesti dia ada jwpan tsendri ni)

hubby: ok arr surrender dah..(ala2 mohd anak sedaraku yg suka kata macm ni bila nak kenakan org)

aku: aah..k bi try arr sambung..

hubby: Jeng..Jeng..Jeng..jeng..Jeng..jeng..(sambil gelakkan aku..tak syak lagi aku dh terkena)

aku: dengan saki baki lawak aqil td tak habis lg terus tergelak lawak abah aqil yg mengambil idea dri aku n aqil td..memang nak pecah perut gelak..sampai aqil naik heran..ape la ummi n abah gelakkan ni..

No comments:

My follower~thanx yal~