Thursday, June 11, 2009

Terasa macam...

aduh..sakitnya kepala n badan ni..
cuaca arini sangat..sangat..sangat la panas..
dri pg smpi la petang ni..
aqil pulak menangis jek dri tgh tadi..
ni bru nak ala2 reda..(tu pun sejak cuaca kurang sikit panasnya)..
mungkin dia panas..
dalam buai tak nak..
tido bawah tak nak..
aku dah pun basahkan badan dia..
pun tak nak..
kalau aku dukung dia diam la sikit..
habisnya tak kan nak dukung jek memanjang..
bila aku letak dia nangis..
mungkin disebabkan panas ni..
cuaca memang terik..
dah la semalam pun aqil tak tido nyenyak..
aku lagi la..
bru jek nak pejam aqil dah bangun..
letihnya....
bila difikir2kan balik..
ni mesti sebab kunjungan el nino yang bakal kita terima ogos ni..
betul la laporan dalam utuasan malaysia arini cakap..
cuaca panas terik dari pagi dan petang akan redup..
dan keadaan ini akan berpanjangan sampai ke Sept..
kalau macam ni la..terasa macam nak pindah pun ada..
pindah??..berbaloi ke??
nak pasang aircond??
aku ingat kalau pasang pun belum tentu dapat cover panas terik ni..
aku cuma kesiankan aqil la..
macam mana ek??

No comments:

My follower~thanx yal~