Saturday, May 30, 2009

sakit..adus pedih..

haha..sape suh gelogoh..
tapi memang sakit n pedih..
nape??
ish cam tak leh nak cite..
malu arr..

haha..tak cite karang korang kate poyo lak..
sebenarnya aku bru nak bermesra dengan Pureen BP yg bru aku beli arini..
entah camne la aku pam2 bleh luka..
mujur tak putus ****** aku..
(haha..guess what)
mula2 pam tu aku rasa sakit yek arr 1st time..
pastu siap pening lagi..
pam2 bru nak kuar stitik tgk2 dah terkopek keliling ******
masa aku perasan tu bru separuh (keliling) luka..
nasib la perasan..

terpaksa la aku bg lega dlu then proceed..
kena la bersabar lagi n then try again..
bersemangat nak kasi aqil fresh milk dri ummi..
sabar yek aqil nanti ummi cuba lagi..

lepas jek pam (trial) n terluka ni..
aku mula rs lain dah..
breast cam nak bengkak..
hope its coming..
the milk..

mana la yati ni org nak tya dia nih..
coz dia xpert dlm EP nih..:)

4 comments:

Unknown said...

Salam Jun
kakyong pernah lah jugak pam masa fikri & anis dulu..
kakyong tak tahu lah Yati EP buat camner.. tp kakyong dulu, basuh B**** tu dgn air suam.. pastu u picit sikit biar susu keluar & sapu rata sekeliling kwsn yg luka tu.. buat lah bbrp kali.. Insya Allah, dia akan kering & baik.. cuma utk kali pertama mengepam tu jgn ganas sgt..

apa2 pun u kena tanya Yati EP, sbb dia sifu maaa...

gud luck yer... seronok dengar usaha u ni.. semoga berjaya menghasilkan tenusu yg byk utk baby Aqil

MatAhaRiKu said...

tq..ini pun semgt dpd kwn2 blog..sebab rasa rugi sgt klu tak cuba..memang 1st pam tu xcited sgt tu yg smpi tcedera..insyallah jun akan cuba lagi..kli ni lebih hati2 n cool..:)

babymummydaddy said...

juna try tgk.susuibu.com atau momslittleone.com..byk info menarik pasal BF nie

MatAhaRiKu said...

:d..tanx mummy rayyan..

My follower~thanx yal~