Sunday, May 31, 2009

cuti sekolah datang lagi..

yuhuu..seronoknya cuti sekolah ni..
eh cam aku lak yg cuti..
sebenarnya bukan seronok apa..
time ni la sesi jalan2 n ziarah menziarah berlaku..
selalunya sesi balik kg arr..
kali ni family aku nak dtg dri kedah..
insyallah..klu keadaan mengizinkan..
sebbnya family kat sana dah rindu sgt nak tgk aqil..
asyik tel n chat @ internet jek..
aqil plak dah besar n dah pandai sekrg so geram la mak2 sedara n tok dia..

aku plan klu diorg dtg aku nak bw g Teluk Senangin lepak sna..
sebelum ni aku asyik tgk org mandi jek..
kli ni aku nak mandi coz dah lama tak mandi pantai..
tapi takde la camping(overnight) sna coz baby masih tak sesuai nak o/night camping nih..

pastu nak g Lumut nak bawa anak2 sedara jalan2..
nak g Pangkor memang tak dpt la time2 ni memang pack..

tpi tu sume bgantung la klu keadaan mengizinkan..
klu diorg tak dpt dtg so kena la aqil yg travel blik kedah ujung minggu ni:)..
pun best gak..
lagi ramai la sedara2 leh jumpa aqil..
itu yg best..

ish tak sabarnya nak tgu smpai ujung mgu..:)

3 comments:

Unknown said...

jun,
dok mana? bila sebut teluk senangin... tingin plak nak g sana.. dah lama tak g sana...

Yatie said...

kak yong pun ada sini ek, jun ni dulu satu opis ngan amyatie tau.. heheheh moh le kita bukak blog tuk org2 perak, teman kat teluk intan

MatAhaRiKu said...

hehe..kita kat seberang perak..tak g pun tlk senangin tp g teluk batik jek..nti kita post n3 jln2 cuti nih..

My follower~thanx yal~