Wednesday, May 6, 2009

Im Sick..huhuuu

adus sakit tul la badan nih..
nih ape crita nih sakit2 badan lak..:)
entah ler..masuk angin agaknyer..(yang kuar pun banyak gaks..)
maklum la orang baru pas pantang kan..
aku lak tak reti2 nak ikut pantang btul2..
lengoh jek sendi2 ni..
mula2 aku takut gak..
yek ar sakit2 sendi2 ni tanda2 chikugunya kan..
mesti arr aku suspen..
tapi aku tak demam so kesuspenan tu boleh tolak ketepi la..
tapi agak2 aku la..mungkin sebb salah makan kot..
ni mesti gara2 g kenduri weekend aritu..
hubby la ajak g kenduri kawan dia..
masa tu otw nak antar mak balik kg..
so singgah arr kat seri iskandar..
sampe2 jek aku ngn mak pun amik arr lauk..
self service..klu dulu aku ske sgt sbb leh amik lauk byk2..
tpi skrg nih on diet kan..
so ala kadar jek la..
aku amik nasi bryani 1/2 senduk, dging 2ketul, acar sikit, terung 2ketul(dalm mask dalca)
masa nak makan tu mak aku dah jeling2 tgk lauk aku amik..
tapi aku ckp ok jek..
dging tu lak cam dging kobau jek..
sebb urat dia beso2..
aku makn jek arr..konon2 berani arr take risk..
dah tu minum ais lak tu..(yek arr mana ada kenduri sediakan air suam ek)

malam tu ok lagi..
rasa sejuk kaki jek..
dah esok2nya dah mula rasa skit badan..
malas ar nak g doc sakit2 camni..
semalam sakit btul pinggang ni ha..
sampai la pg ni..
aku bgthu hubby..dia blik ajak aku g klinik tpi aku tak lart..
aku rasa cam nak rehat..
hubby pakaikan aku sock n sapu minyak sikit kat blkg nih..
so cam ok sikit..
pas hubby g keje blik aku amik ponstan dah tak bleh thn..
tgh hubby blik tgk aku dah lali jek..
so dia pun mask ar tuk aku..
heheh..baik juga hubby aku nih..
sebelum g keje dia pesan suh makn tp aku cam tkde selera..
tp disebbkan spesel hubby yg mask so aku jamah la..
takut perut masuk angin lak..
skrg dah ok dah..alhamdulillah..
mujur la aqil pun tak buat hal..baik jek arini..
tanx to hubby..

No comments:

My follower~thanx yal~