Friday, April 17, 2009

Poem; 2009; Part 1

Aku ingin ke taman
melihat wajah-wajah ceria anak-anak bermain
gelak tawanya menghilangkan resah di hati

Aku ingin ke persisiran pantai
melihat wajah-wajah kekasih bercanda
dan nyiur melentok longlai lembut menerangkan cinta yang bergelora
kicauan burung bernyanyi menemani suasana sunyi hatiku

Aku ingin ke tasik
melihat airnya yang tenang
seterusnya membuat aku senang dan bahagia

Created by: Myself
Title:???
Venue: Home
Date created: October 2008


Ini la salah satu hobi aku..
dulu aku selalu tulis mende2 camni..
entah mana aku dpt idea ntah.
tapi ia tak selalu dtg..
kdg2 jek..
klu dtg tu kena cepat2 tulis klu tak hilang camtu jek..
yg dulu2 nyer masih lam simpann tapi lam store dah..
ni 1st entry for this year..
insyallah aku akan update klu ada idea lg..
aku pun tak fhm sgt maksud yg tertulis di ats..
sesape yg terer bab2 ni(speciallay for lovers)..
leh ler tolong translate..

No comments:

My follower~thanx yal~