Friday, April 10, 2009

Kesian....geram pun ada

Huhuuu..kesiannya kat bi..
tgh semalm bi blik mkn aku dah perasan muka bi merah..
bi mkn cam biasa..
pas makan bi duduk jab..pastu bi batuk terus muntah..
waaaaaa....habis keluar nasi makan tadi..
kesian bi lemh lesu pucat muka bi...
aku buatkan milo n nestum nak cover blik yg mth td..
aku tya bi makn pe semlm waktu kluar ngn org keje..bi ckp makn nasi ikan keli jek..
aku tya lagi..ade tak sape2 bw mknn ke g ofis or ade ke dia mkn ape2 lg..
ish..risau tul..
pas balik keje muka bi pucat je..ckp pun tak larat..
aku ajak g klinik tp bi taknak..
bi memng camtu kalu sakit taknak g klinik..ish geram tul..
bi tak lalu makan so aku buat air bg bi minum n mkn ubat..
terus bi tido lemah jek..sampai aku selimutkan pakai comforter pun tak sedar..

pgi ni bi msih nak g keje..pdhl dia msih lemah..
ajak g klinik taknak..
bi ckp ade meeting penting pg ni..
penting la sgt...meeting jek memanjang..
hai..geram tul dia tak thu kita risau dia tak sihat..
petg ni klu tak baik gak..aku nak drive keta sendri bw dia..
biar le lgr pantang pun..
ish..tak paham tul..nape tak nak g klinik..
tu le perangai dia dr dulu sush sgt nak g klinik..sakit dh teruk..
waaaaaaaaaaaa...geram....

2 comments:

JustAgurlzNotAprincess said...

ala...sabo jerk r jun ek..
bese r..laki...
ngok ngek cket..
pdhl sakit..hihihihihi

MatAhaRiKu said...

haa..tu ar..
kita nasihat taknak dengar..
nak buat kepala sendri jek

My follower~thanx yal~