Thursday, December 4, 2008

My baby stage-End of second trimester



Dalam sedar tak sedar minggu ni dah msuk mgu ke-26 pregnant..tadi aku tgk pregnancy web at http://www.pregnancy.org dia kate at this stage baby dah mula tumbuh rmbut n mula buka tutup mata..Ya Allah itu la kebesaran kuasa tuhan bayangkan la ade nyawa yg boleh melihat dri dalam perut..subhanallah..baby ni pun active jek dia kat lam perut ni gerk sna sni smpi kdg2 terjerit aku bila dia tendang mngjut n kuat...:)..aku harp sgt baby ni lahir dengan sempurna n selamt semuanya..insyallah..
ramai yang terkejut tgk gbr terbaru..ye la mana tak terkejut..badan dah cam tong drum skrg ni..tapi aku tak kesah sebbnya memng time mengndung camni la..berat akan bertambah 10-14kg itu normal..takde la smpai obesiti lak..doc pun ckp ok jek..memang la risau n tak sonok ckit ngn shape skrg ni tpi sbar jek la..krg dah siap bersalin sok ha..pandai2 la ko nak exercise kan..tak kan le nak membesar jek..skrg ni yg penting baby sihat. soal lain tu tolak tepi dulu..takut tu memng ade yek la..time cmni la byk kes suami buat hal..tapi ape pun aku tawakal n doa byk2 hrp2 hubby aku tak camtu:)..

No comments:

My follower~thanx yal~