Monday, October 19, 2009

Cerita baru..buku baru..

hari ini aku mula kembali bekerja..
rasa macam masih di keadaan yang sama..
masuk ofis pagi ni sunyi jek sebab bos takde senior PE puntakde..
so aku yg dah biasa ngn ofis ni kemas brg2 sendri ler..
siapkan meja yg bersepah nih..
maklum la lame dah tinggal ofis ni..
minggu ni boleh le buat mind preparation sementara nak review project since senior PE takde (g holiday China)..
sok rabu dah kena start review project mula la nak serabut kepala ni..
tapi ku adekan pendekatan baik punye supaya mind sentiasa cool..

pagi ni bngun awal coz lom tau keadaan traffic yg akan aku lalui..
so far ok je 30min je (klu takde jam la) pastu kene lalu highway penchala (tu je yg paling dekat pun)..
masa nak kuar rumah td aqil tgk je aku..aduhai sedih siut..
mana penah tglkan aqil..
buat sementara sepupu aku yg jagakan aqil so takde arr risau sgt..
krg balik rumah pun leh tgk dia terus..

ape2 pun..aku rindu sgt kat en hubby,.
cian dia kene duk perak sorg2..
ni la cabaran yg kami telah persetujui demi kebaikan bersama
semoga kami di satukan semula..
MISS U HUBBY..

No comments:

My follower~thanx yal~